Najczęściej zadawane pytania FAQ
1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, zamówienia można składać poprzez stronę internetową, telefonicznie (663-663-366) oraz mailowo (cezar24@cezar24.pl)
2. Czy muszę by zarejestrowany w sklepie aby móc złożyć zamówienie?
Nie, zamówienia mogą składać zarówno zarejestrowani użytkownicy, jak i niezarejestrowani. Jednak dzięki zarejestrowaniu się w sklepie, moża śledzić na bieżąco status realizowanego zamówienia.
3. Ile trwa oczekiwanie na zakupiony towar?
Towar jest wysyłany zawsze w ciągu 24 h od zaskięgowania wpłaty lub złożenia dyspozycji (dla przesyłek pobraniowych).
4. Jaki rabat mogę otrzymać robiąc zamówienie hurtowe?
Ceny hurtowe są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju towaru oraz zamawianej ilości. Rabaty dochodzą nawet do kilkudziesięciu procent. O szczegóły proszę pytać na maila cezar24@cezar24.pl
|
|